COMUNICAT AC FC MESURES COVID-19

oct. 27, 2020

Benvolgudes families,
Degut a la situació excepcional derivada del Covid19 i després d’analitzar la situació volem aclarir la posició de la Junta Directiva.

Un cop reunida la JuntaDirectiva del club comuniquem i avancem a les families que davant la possibilitat real que des del Departament de Salut i la secreteria General de l’Esport implantin la mesura de suspendre tota activita esportiva, tant competició com entrenaments, el club ha previst les seguents mesures..

1) El club sempre vetllarà per la salut dels nens i mai prioritzarà la vesant económica
2) Les mesures que es puguin arribar a pendre estaràn consensuades i acordades per a tots els membres del club i sempre amb l’acord i suport de les families
3) En cas d’arribar a la suspensió dels entrenaments i sempre que la Federació no allargui la data de competició més enllà del 30 de Juny, el club no cobrarà, o en el seu cas compensarà, l’import de 39,50€ a les families per cada més que no hi hagi activitat, el que equival al 10% de la quota anual de inscripció de 395€. 4) Totes les despeses derivades de Federació, Mutualitat i Portal del Federat no pertanyen al club ni es fa responsable de la seva gestió. Cal recordar que tots els jugadors han de tenir al dia i pagada la Mutualitat per apoder dur a terma l’activitat, tant d’entrenamets com de competició.

Esperem que tot vagi a millor i no arribem a la situació de suspensió d’activitat,
recordem que l’esport es salut per als nens.
Des de l Junta directiva demanem al pares la màxima responsabilitat en el cumpliment de les mesures adop- tades per el Govern de la Generalitat, tots plegats en sortirem ben aviat.

La Junta Directiva AC FC 25 d’octubre de 2020